2.6.09

Pengalaman Membuang Saka

Dalam minggu lepas seorang waris kepada pemilik saka meminta Saya membuang saka makciknya...Saya perhatikan sakanya...Bloeh saya agk apa akan terjadi kalau saya buang...Peduli apa..saya pun buang..buat apa bergantung harap pada saka untuk menjaga diri...

Malamnya makcik tu dah menjerit dan meracau....Bila saya baca msg dah terlewat...Sekali lagi Waris tersebut msg katanya jadi balik meracaunya...Saya suruh sediakan air ...saya doa dari jauh aje...Mulanya ingat nak rentap aje...tapi bila JIN sudah bertahan di Jantung maka terpaksa guna cara lain....Air itu saya suruh minum...Tidak mahu..saya kata kasi aje..lepas minum terus tidur...

Saya terus perhatikan Jin Hijau berkilat bertanduk yg sudah keluar dari badan...Semacam aje species ini... OOO inilah Jin kategori kafir yg boleh dibunuh kerana bersekongkol dgn Iblis.....

Ibu kepada makcik itu pernah mengamalkan ILMU SANGKABUNUH....Sejenis ILMU yg teramat SESAT...Jenis mentera...yg antaranya Izrail pun tak boleh cabut nyawaku...melainkan ALLAH...dan tidak akan mati....Sebab itu masa beliau menghembus nafas terpaksa dibuka atap...kononnya ALLAH akan cabut nyawa...Nauzibillahi minzalik...

Walau sudah keluar dari dari pengamal...masih berniat nak menjadi " masalah ". Selama ini saka makcik tu yg menghalang...Cuma kurang le ilmu saka dgn JIN Sangkabunuh ni...Bila Saya buang aje saka dia, JIN tu tak lepas peluang terus merasuk....Sebab itu kita kena selalu ingat bila buang saka..byk benda asing akan masuk sebab Highway dah besar..sampai perawt dituduh membohong..walhal yg masuk ialah JIN2 liar, Jin2 Sihir dll....Maka kerana itu saya menawarkan 6 bulan jaminan dari kes2 susulan akibat buang saka.....

Walau ada saka yg seolah pendinding tapi bergantung harap pada mereka boleh menjerumuskan Iman kita....Cukuplah Allah sebagai Pelindung...

1 comment:

  1. As'kum Tok....

    Nak pendapat..Mak merua baru kehilangan suami yang baru meninggal Pada 15/01/2010..Sekarang Mak Merua nie tengah meracau sorang2..cakap sorang2...risau gak..Saya ada email kat Darul Saka...lom ada balas..Bantuan diperlukan.

    ReplyDelete