17.6.09

Mencari dan Melumpuhkan Bomoh Santau

Kejahatan Bomoh Santau memang amat digeruni orang...Sehingga bila tiba musim santau terpaksa dilepaskan...kedai2 makan lengang dari Manjung sehinggalah ke Selatan Kedah....

Terpaksa dilepaskan adalah disebabkan mengambil ilmu santau atas dasar perlindungan diri atau turunan dari keluarga....Santau yg tidak diberi makan akan menyebabkan ahli keluarga pemilik santau menerima akibatnya..Maka mahu tidak mahu Santau hendaklah dilepaskan...biasanya melalui Angin....

Belum diambil kira Bomoh atau Pawang yang mencari makan denagn mengambil upah menyantau orang.....Sewajarnya mereka ini di balas...biar merana akan bahang Santau mereka sendiri...

Elok juga diketahui mereka2 ini...dan dilumpuhkan ilmu tersebut...Maka jika pembaca ada mengetahui sesiapa jua yang menyimpan Santau atau memiliki ilmu Santau sila e-mail nama mereka kepada saya....Kita akan lihat setakat mana kedurjanaan mereka...Kalau sudah pernah memakan mangsa yakni meninggal mangsanya...Adalah teramat wajar di balas sahaja...Insyaallah Saya diberi Ilmu Yg Luas dan Mantap oleh Allah dalam bab menangani Santau...Tiada cas perkhidmatan....FOC

Silakan...ada yang menghubungi saya kata takut mendedahkan nama2 mereka kerana dikuatiri membawa mudarat...Insyaallah Setakat ni saya belum pernah gagal menangani KES santau...dan ada bomoh Santau sudah tergolek pun....

Didalam kursus yang dianjurkan di Manjung Perak baru2 ini " Kursus Asas Rawatan Santau " saya mendapat feedback...amat banyak kes Santau ini rupanya....Cuma biasanya kes sudah terlalu parah...apabila hospital menolak baru hendak beralih ke rawatan alternatif...

Pesakit Santau harus bijak memilih perawat...biasanya 3 kali ulang..kalau sudah lebih dari itu...eloklah cari perawat lain...

Bahkan saya pernah merawat 2 perawat yang juga terkena Santau apabila mereka cuba membantu merawat pesakit santau mereka...Maka saya jelaskan Santau ini banyak kaedah dan banayk tipu Muslihatnya...Jadi semasa mengendali Kes-kes santau...hendaklah dikemaskan pertahanan diri dan jangan putus pergantungan kepada Allah..barulah segala Ilmu Lam yang di amalkan sebati dan menjadi ancaman pula kepada pengamal ilmu hitam...walaupun dalam jarak jauh...

Maka dengan ini Saya dengan berbesar hati menjemput sesiapa yang mengenali mereka yang terlibat dalam Santau samada aktif atau Pasif sila e-mail ke darulsaka@gmail.com
Segala maklumat akan dirahsiakan....Apa yang penting...nama/gelaran dan tempat tinggal atau kampung....Kejar mereka sampai kelubang cacing...

Tiada Santau Umat Aman....

3 comments:

  1. Kalau kaki santau tu berada di Brunei, boleh hentam tak ?

    ReplyDelete
  2. saya terkena santau kulit yang sgt teruk. saya terlalu geram sbb tarikh perkahwinan makin hampir, makin hampir nak kawin, makin teruk saya disihir. Boleh tak tolong saya, saya dah berubat macam macam tempat, sampai saya terlalu geram dgn orang yang hantar sihir. sampai bila saya harus bersabar? sampai bila kerja saya asik nak membuang je apa yg dia lakukan.

    tolongla saya, saya bersabar dan terus bersabar kerana saya tak mahu mensyirikkan Allah. saya nak org yg hantar pada saya menerima kembali apa yg saya rasa. pulangkan barang itu kembali pada tuan yg suruh hantar.

    Nama saya Nuraini Bt Othman, Ibu saya bernama Salasiah Bt Ismail.

    Ustaz dan perawat2 yang saya jumpa memberitahu bahawa org yang menyihir saya adalah seorang janda anak dua yang bernama Nor Azinda Bt Baharudin. boleh tak ustaz tolong check utk saya, apa yang boleh dilakukan.

    TOLONGLA SAYA..

    ReplyDelete
  3. Saya kena sihir tulang kongkang. Perniagaan 2 bulan tutup sebab otak jadi lembab. Bakal isteri terus benci sampai sekarang.
    Ramai kawan kata santau tulang kongkang susah di ubat.
    Bila saya dah berubat perniagaan makin pulih tetapi bakal isteri masih benci dan marah saya.
    Harap dapat bantu

    ReplyDelete